יום שלישי, 5 בפברואר 2013

סקירה והמלצות של אורחי מלון על Courtyard by Marriott Columbus Downtown ב-קולומבוס, אוהיו, ארצות הברית

קולומבוס, אוהיו, ארצות הברית, Courtyard by Marriott Columbus Downtown

Courtyard by Marriott Columbus Downtown

המיקום המרכזי של Courtyard by Marriott Columbus Downtown יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של קולומבוס כמו למשל Ohio Statehouse וניישנוויד ארנה אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בCourtyard by Marriott Columbus Downtown תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

בCourtyard by Marriott Columbus Downtown תמצאו 149 חדרים וגם מגרשי טניס ובריכה פנימית. במלון יש קונסיירז', חדר/י ישיבות ומעלית. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שCourtyard by Marriott Columbus Downtown מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים ממוזגים ומכילים מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. כמו כן, תמצאו בחדרים פינת קפה ותה, כספת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

הבר של Courtyard by Marriott Columbus Downtown מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. את יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות הנמצאות בשכנות.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Greater Columbus Convention and Visitors Bureau, בעוד המרחק אל מרכז התעשייה והטכנולוגיה (COSI), מרכז הכנסים גרייטר קולומבוס ופארק באטלי ריברפרונט הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי פורט קולומבוס מן המלון הינו 20 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, אמבט ספא / ג'קוזי, מתקני כושר, ג'קוזי, ספר/מכון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 223 ביקורות אורחים
מתוך 150 ביקורות על הצוות, 141 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
18 אורחים ציינו בביקורתם את החניה, 11 ציינו כמה היא הייתה נוחה
132 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 126 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 28 ביקורות בהן נאמר שהחדרים היו גדולים למדי, ורק 20 אמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 16 ביקורות על האינטרנט, 15 אמרו שהוא היה חינם
19 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 19 ימליצו לאכול בה

35 West Spring Street, Downtown Columbus, קולומבוס, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Courtyard by Marriott Columbus Downtown מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בCourtyard by Marriott Columbus Downtown עם hotels-seeker.com.

Courtyard by Marriott Columbus Downtown
קולומבוס
אוהיו, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה